all I want for christmas is you

burken ringde för ett tag sedan. och sa att håkan i från färjan skulle komma hit till västerås på fredag det tyckte jag var ganska kul. MEN vi ska ju till bmb på fredag och vara as kalas så tyvärr håkan, så får du inte träffa oss.

jag har kommit på att det nog låter på min blogg som att jag och oscar är kära i varandra, men så är inte fallet. han är bara en bästa vän. typ som jocke är hemma. trivs bättre med killar än tjejer det vet ni ju. jag och oscar har tillochmed bytt nycklar så nu kan vi komma och gå som vi vill hos varandra. man skulle nog nästan säga att han är som en bror för mig. vi brukar laga mat till varandra och gå och handla och sådär. det är bra att jag har oscar, annars skulle jag har längtat hem sjukt mycket. fast det gör jag ju nu endå iförsig ´men det är bara för julen närmar sig. BAH
ge mig kvällen den 19 december, mumma.


"vad önskar du dig i julklapp?"
"dig, naken, inslagen"
finns det något bättre svar, absolut inte.


din arm runt mig varje natt, det är det bästa.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Naaawh... Så snällt. Min mamma trodde ju först att det var något på gång mellan oss men då sa jag åt henne att du kändes mer som en syster så vi är ju typ syskon isf. haha. vem skulle jag annars gå och handla med eller plugga med? vad glad jag blev nu! :D

2008-12-01 @ 23:09:17
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0