always and forever

hej alla trogna läsare:P
ber om ursäkt om den dåliga uppdateringen men jag tror det håller på att lösa sig.

eftersom mitt liv är så otroligt händelserikt så har jag massivs att berätta så vi får se hur mycket jag orkar skriva. jobbade ju torsdag och fredag förra veckan, fick stå i kassan. vilket jag känner att jag är jättebra på. har även jobbat idag då jag fick lära mig att vara på "golvet". det var lite nervöst men det känns som det gick helt okej. fick även nytta av min utmärkta engelska:P haha

i lördags började dagen med att jag bakade lussekatter. sen gick jag och oscar till stan och shoppade lite. vilket jag behövde för att dämpa mitt sug. köpte en snygg lila klocka. sen när vi kom hem lagade vi tacos. vilket var sjukt länge sen, och sen kokade jag cola, men det blev dessvärre lite rinning. men lika god för det. ska nog göra en ny sats snart, dock inte idag.

och igår så var det en SUPERNICE dag. oscar kom ner med julmusik så vi lyssnade på det all day long. sen vid fem kom perra (hihi) till mig. så jävla cool är han, tycker om honom massvis. sen kom även fredrik, burken och markus. så vi adventsfikade och hade det bäst. tonvis med kärlek.

jag vill tacka markus för apmassagen, den gjorde så jag kunde somna direkt.

förbjuden kärlek är det bästa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0