eric, hur kunde jag glömma.

hihi ringde nyss till G (damn i forgot his name). det var mycket trevligt att prata med honom, var flera månader sedan. det visade sig att han var lika sjuk som jag. bah. eric heter han ja, tack therese.

hursomhelst ska vi ha filmkväll när jag kommer hem, mumma. vi brukade ha det typ varje kväll när jag bodde hemma. förhoppningsvis lite party blire väl också.

saknar elin b väldigt mycket. HALLÅJA:) och fyrkant, är några av de ord som påminner om dig. haha gud vad kul vi ha haft genom åren. allra helst på fyllan. det är då jag är i mitt esse. fest hos HH när jag kommer hem, och ja det var hans förslag. haha

ge mig den 19 nu nu nu.

Kommentarer
Postat av: elin

elin, vem elin? jahaaa, elin b! HAHA. Jag är alltid på till en fest och en hos HH tackar jag verkligen inte nej till! :) Det är då vi är som bäst. Dock kan ju våran fyrkant ha splittrats ännu mer än innan då du avslöjade lite fakta i somras. ;) Det gör inget..haha. Saknar dig! PUSS.

2008-12-09 @ 16:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0