god jul då

jaha, då var det dags igen. massa mat, paket och tomten:P och smsen bara haglar in, det roligaste hitills är från "julburken". hihi

ringde nyss till min lilla pappa, jag blev lite ledsen. har inte träffat han sedan i somras. men på fredag är det inplanerat en träff, med risk för ändring:P

inatt ringde han. han som jag kan göra allt för. det fick mig att börja fundera hur jag kunde lämna allt här hemma, han, vännerna och familjen. jag har fortfarande inte kommit på svaret, jag vet bara att det kommer bli grymt jobbigt att lämna alla när det är dags att återvända.

mat, kalle, tomte och paketöppning. sen ska jag supa skallen av mig. tack och hej

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag vet inte, men det känns som du slösar tid på denna killen... Vi får snacka om det i västerås. Jag är totalt såld i min farmor o farfar. Men inte bara de. Hur som helst kommer det bli jobbigt att åka tillbaka men samtidigt längtar jag! Kramar

2008-12-25 @ 01:16:03
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0