hes

jaha då var det torsdag och snart helg igen. idag gjorde min grupp i princip klart båda grupparbete så nu slipper jag träffa dom mer detta år:P wiihuuu.

sen ringde jobbet så jag fick gå dit och jobba några timmar. dessvärre var inte emma där idag så jag kunde inte tacka ja till det fina erbjudandet.

är på bättringsvägen men är hes och nu även lite snorig. tog en promenad med markus förrut så jag tror det är därför. tänkte höra om perra ville äta middag med mig på lördag, det skulle vara kul.:)

ringde till burken, resan upp hade gått bra och dom hade fått träna lite genom att bära upp en spis till stugan, hihi.

vet inte om jag hade något intressant att skriva idag. hm? nej det hade jag inte.

sovmorgon imorgon, det gillas. måste shoppa lite nya underkläder har jag kommit på, alla mina är så tråkiga. man kanske ska ha något i stil med susans (desperate housewifes) haha.

nehe nu ska jag underhålla oscar med något fyndigt. puss hej.

8 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0