hjälp,

fy hundan. drog precis upp persiennerna och det var fullt med snö ute. det var en kul överraskning eftersom man blir både pigg och glad av det vita.

igår kväll hängde jag med fredrik lite. vi var på donken och då var alla alkisar där och värmde sig. det luktade piss och jag tror att dom hade kissat på sig. usch vad äckligt det var. sen när vi kom hem kollade vi på tvn sen ringde burken och var lite drucken, han ville ha skjuts hem:P

men nu till det viktiga elin och tuss, jag har en låt på huvet men jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter och hur den går. men läraren vi hade i psykologi spelade den för oss. och jag har några meningar av den
"...and the silverspoon,
little boy blue and the man on the moon
when you´re coming home?
son, I don´t know when."
så om ni vet kan ni väl säga till mig. det är såååå störande när man tänker på en låt men inte kommer på hur den går och vad den heter.

hade massvis att säga men jag hinner inte. ska grupparbeta till klockan 1. sen tror jag att jag ska unna mig en ledig eftermiddag.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0