jag hatar att vara sjuk.

bah, är sjuk. det är jävligt jobbigt när man bor ensam. ingen som kan pyssla om en...

helgen började med party. först middag sen kåren och sen bmb. det var trevligt. var längesen jag drack nu, så det var väl på tiden. träffade lilla fanny, vilken var sjukt längesen. :) träffade även perra. helt klart en bra kväll. fick även sms från en kille som jag inte hört av sen jag var hemma. det var lite blandade känslor. han ville att vi skulle styra upp en lika galen fest som vi hade när jag fyllde 20. vi får se helt enkelt.

lördagen var inte så bra, kände mig allmänt hänging. trodde det var för att jag var bakis men det visade sig senare på söndagen att jag hade drabbats av en ordentlig förkylning. lördagskvällen bjöd däremot på trevligt sällskap, vid namn markus och mat. pratade även med hela min familj i lördags. vilka tyckte att det var otroligt tråkigt att jag inte hade en dator så jag kunde skriva här.

söndagen sög mest i hela världen.

och idag har också sugit, var hemma från skolan. får se om jag orkar masa mig dig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HH säger HALLÅJA! krya på dig!

2008-12-08 @ 19:48:15
Postat av: Anonym

hoppsan, jag glömde visst namnet men jag tror du klurar ut detta ändå. ;)

2008-12-08 @ 19:50:34
Postat av: Fanny

hoppas du mår bättre snart gumman :( det var i alla fall jättekul att ses i fredags :)

2008-12-09 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0