kasst

jaha idag var det torsdag, alltså är det imorgon jag får åka hem:) det har gått så snabbt. det känns lite surt med tentan imorgon, kan ju inte påstå att jag har varit aktiv i mitt pluggande. men vi kankse ska ta tag i det idag, jag och oscar alltså.

håller på och tvättar också men eftersom tvättmaskinerna är så osynkade så måste man typ bo i tvättstugan dessa tre timmar man har tiden bah

fick ett jättefint julkort med posten idag, det var från lilla wilmis. massa glitter och roligt. superläckert.

kan väl inte påstå att jag har världens intressantaste liv just nu. blir nog bättring när jag kommer hem. då jag förmodligen kommer ha fullbokat hela tiden.

vi fick schemat för vårterminen idag. det sura är att vi har seminarie den 8/1 och sen ingenting förrän den 21/1, va fan ska man göra under den tiden? haha shit.

nehe åter till tvätten eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0