"linda tar ju all röd färg"

oscar gör mig så avundsjuk, hemma honom är det massvis med snö. bah:P

jaha dagen har väl inte varit hyperaktiv. har spelat heroes med jimmy sen hjälpt mamma med inslagning av paket och även lite tillagning av julskinkan. mumma. det ska bli gott med en skinkmacka sen:P

Sebbe L var förbi en sväng, det var kul. han har ju blivit lite som en bror eftersom mamma och han är så tajta. hihi

ska snart bort till sebbe och grabbarna, uppersittarkväll äre som gäller ikväll. vi får väl se hur länge det blir. det ryktas om "några" öl ikväll också, haha men jag tror jag skippar det. man kan inte vara full varje kväll.

-alltså är oscar helt borta eller?
*nej, han sitter vid datorn.

wilma är såååå jävla go.

nu ska jag iväg, tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0