nattligt samtal

eftersom jag inte har någon dator så är jag lite sen med att hänga med på allt som händer här. hade fått den skönaste kommentaren av oscar. tack:)

det händer väl inte alltför mycket i mitt liv just nu, plugga plugga och plugga. verkligen super kul...not. men igår var jag mycket aktiv och hann med nästan allt jag skulle det var bra.

igår natt fick jag ett samtal sissodär kvart i 12 (jag låg i sängen och hade nästan somnat), det var en gammal flamma till mig. vi hade ett långt samtal och hade tonvis att prata om, om jag inte hade vart så trött hade vi nog pratat ännu längre. men vi bestämde att jag skulle ringa när jag hade tid, helst då på dagen så man inte stör den andra i dess skönhetssömn:)

träffade nyss markus i korridoren, konstigt hur han alltid kan få mig på strålande humör. han är den bästa gnun som finns. tyvärr träffas vi inte så  ofta längre, men på fredag då jävlar.:) karatefylla och mycket trevligt sällskap är det det satsas på:) ska även bjuda in per, hoppas han kan komma.

nehe nu ska jag plugga, bah. hoppas therese dyker upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0