oskarshamn

vilket ställe, the place to be. hahaha

hursomhelst i fredags när jag skulle åka tåg hit så jag kom hem i skaplig tid 19.48, gick väl inte sådär superbra. jag hoppade på fel tåg så jag blev väl cirka två timmar sen hem. men men är man en virrpanna så får man väl skylla sig själv. hann läsa nästan 150 sidor i boken jag fick låna av fredrik. haha hann inte hela dessvärre så han lär väl vara lite besviken;)

igår var jag på innebandy med sebbe g, alltid lika trevligt. dålig match dock. sen på kvällen var det tjejmiddag, så jäkla gott var det och det bästa sällskapet på denna jord. kärlek till er. fick även träffa en liten bebis, så söt så och snäll var hon också.

sen ut på ankaret och kråkan, kul att träffa så många. det är trevligt som sjutton när man känner så många och inte är så vilsen som i västerås:P fick kommentaren "Linda, du känner ju fan alla" igår.

min lillebror kom igår också, verkligen kul att se honom. har inte sett honom sen i somras.<3

nehe nu blir det cola till frukost, det är det bästa när man är bakis.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0