party en måndag?

gårdagen bjöd på det mesta. umgänge med min bror, det var trevligt. sen åkte jag till elin och bakade julgodis. och efter det så begav jag mig till åve där det var lite party så det blev en flaska vin där:) det var trevlig som tusan.

sunken är inte alls så elak som han utger sig för att vara. riktigt snäll och glad:) dessvärre försvann han sedan, tror det var någon tjej som lockade hihi.

råkade supa ner åve och ante igår igen, tror ante är riktigt osugen på att festa med mig med hehe. ute på kråkan träffade jag johan, han var full och glad som vanligt;) skulle tydligen vara fest hos han på julafton så jag lär väl gå dit.

snälla malin kom och körde hem mig sen på natten, det blev senare än jag trodde. men skönt att slippa gå hem när det blåser så mycket:)

det har varit strålande sol sen jag kom hem hit, det är ju skönt men just nu vill man ju bara ha snö!


Kommentarer
Postat av: Oscar

God jul! Hur härlig snö som helst här! Sedan en riktig disneygran har vi hittat! Ha det bra!

2008-12-23 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0