plugg? nej

jaha, efter många timmars shopping och en snabb middag sitter jag nu här med oscar. vi har skrivit julkort. eller mja mest oscar, är inte så bra på sånt där.:)

skulle egentligen komma hit och plugga men som vanligt fastnar jag i massa annat. elin det är en dokumentär på 5an, det gillar du ju. hihi du lär ju sitta fastklistrad;)

jag hade nog inget vettigt att skriva, skulle vilja att min mamma ringde. men jag antar att hon har mycket att styra med. egentligen jag också men jag kör en chillvecka.

har inte pluggat ett skit idag vilket jag borde men men jag tar det imorgon, ehm haha ja jag ska försöka iallafall.

träffade fanny idag också:) med mike, han verkar vara mycket trevligt. så jag hoppas att det blir en fika imorgon, kan var kul att öva lite på sin engelska;) pratade med apa förrut om fikan då sa han "shit om jag ska prata engelska måste jag ju supa mig full innan fikan" haha. det ska bli kul att träffa alla.

Rihanna-Live your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0