positiv dag

idag har varit en otroligt bra dag:) jag vet inte varför men jag är bara enormt glad och positiv idag. kanske för att det inte bara är therese som har ringt idag utan också lilla elin. och vi hade ju så himla mycket att prata om:) hoppas du hann iväg till kalmar. snart mycket snart ska det spenderas tid tillsammans igen och alkoholen ska flyta, för är det något vi är bra på så är det att festa:)

jag var så himla rastlös nere i min lya, har redan klämt i mig tre apelsiner och ett päron, så jag gick upp till oscar. jag tror han behövde lite sällskap hahaha. hoppas det så han inte tycker att jag tränger mig på. gör du det oscis?

jag är nästan inte snorig alls längre, är bara otrolig hes. ganska sexigt hahahah:P

min grupp börjar även att bli klar med alla dessa förbannade grupparbeten. superb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, usch så jobbigt det är att du kommer! Jag som satt här och grävde ner mig i min ensamhet.. haha, inte riktigt så kanske men det är alltid kul med besök!!! eller det beror ju på vem som kommer... hmm, nu vart det mycket flum men kul att du kom iaf...

2008-12-10 @ 21:59:03
Postat av: Oscar

Haha, jag tycker det var jättejobbigt! Jag satt ju här och grävde ner mig i min ensamhet... haha, kanske inte riktigt så men det är ju alltid kul med besök!! fast det beror ju på vem det är förstås... nu vart det mycket flum men kul att du kom iaf...

2008-12-10 @ 22:05:09
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: elin

Jag hann. :) 8 dagar kvar!!

2008-12-11 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0