skadad

åååh idag kunde jag andas när jag vaknade! gud så skönt. det är en sån sak som man tar för given. man ska verkligen vara glad för det man har. och det är jag från och med nu:)

ehm vaknade tidigt idag skulle iväg till läkaren. haha det blev lite missförstånd i började men det gick bra i slutändan:) cyklade dit och hem vilket gick otroligt snabbt. men det kunde gå snabbare om inte rödljusen inte hade varit så jädrans slöa, har aldrig stött på något som går med i slow motion:P

hursomhelst eftersom ingen nappade på städerskajobbet så städade jag min lägenhet själv idag, trivs mycket bättre när allt är i sin ordning. MEN jag råkade tappa en skål i golvet så den gick i tusen bitar, givetvis skärde jag mig (skar, jaja jag vet) . så nu har jag ett snyggt plåster på tummen:P

appropå skada så märkte jag igår att jag hade ett ganska stort blåmärke ovanpå min fot igår när jag duschade. undra om det har något att göra med den enorma skoskaven jag hade i fredags:)

therese (n) ringde nyss, ååh nu är det inte långt tills vi ses igen:)

pepp pepp pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0