snygg

fick jobba igår med, underbart. men dubbelt betalt iallafall det är ju jäkligt gutt. det kom in en skitsnygg kille, förmodligen den snyggaste jag har sett, på jobbet. mumma. jättefina kläder och trevlig var han också. typsikt att man ska se såna gobitar när man jobbar:P

efter det gick jag och oscar och tränade, vilket verkligen var på tiden! sen handlade jag och började städa lägneheten. det dumma när jag städar är att jag river fram massa saker som jag ska "rensa" ut och sen blir det liggande där på golvet. haha. men jag tycker jag var väldigt aktiv igår.

jag har precis haft den sista träffen med min grupp för i år WIIIIHUUU!! så nu behöver jag bara tänka på mitt självpluggande inför tentan på fredag. fredagen är både bra och dålig. först en dålig förmiddag med tenta sen en bra eftermiddag med hemfärd. det gillas.

jag saknar min dator lite faktiskt, det är tomt när man inte kan sitta där när man vill. bah.

hm tror inte det var något mer för tillfället, men det kommer nog mer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0