"this the right am"

gårdagen bjöd på träning, lite pluggning och sen shoppade jag och oscar varsin resväska:) så nu kan man börja packa oh yes.

igår kväll var vi och fikade på kalles, vi träffade fannys kille, mike. han är väldigt trevligt och ikväll ska dom gå ut, jag vet inte om jag ska med eller inte pga tentan på fredag, det känns som jag inte har råd att vara bakis en heldag. haha

jag konstaterade det igår när jag pratade med jocke i telefon, att jag har blivit dålig på att festa. förut var jag ute jämt, men det blir ändring på det. på lördag ska jag vara full as a kastrull (vilket var markus briljanta översättning igår). kanske ikväll också blev pepp nu av musiken. 

BAH!  mitt jobb ringde och väckte mig vid klockan 9 idag, TACK. trots att jag sa att jag helst inte ville jobba något denna veckan blir jag tvungen att jobba mellan 4-7

jag och oscar gjorde en gammal tenta idag, jag missade den med 1 poäng så nu är jag ännu mer opepp på tentan. BAH

idag när jag borstade tänderna kom jag att tänka på när jag och henke träffades i början, då satt vi och kollade på "farmen" och wilma var en liten plutt typ kanske 1½år. så kom hon och satte sig i mitt knä så kollade hon på henke så nöp hon han i näsan och sen gömde hon sig i min famn. han bara log. det var trivsel till tusen.

det finns mycket att längta tillbaka till...

(you´re my final destination)

Kommentarer
Postat av: elin

På lördag smäller det! :) Däremot missade jag helt dokumentären igår, hur kunde det ske?! ;)

2008-12-17 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0