trekant, oh yes

hej hallå världen.
har haft två otroligt uppbokade dagar nu, suck. gårdagen började med grupparbete BAH, sen jobba till klockan 7 och sen direkt hem till petra på middag. vilket var otroligt trevligt. och maten var jäkligt stark kändes som jag drack typ 1 liter cola alldeles själv.

sen idag då fick jag jobba igen, kom typ alldeles nyss hem. så snart kommer perra och hämtar mig. ska äta middag hos honom ikväll, det blir väldigt nice:) just nu chillar jag lite med oscar, det kan behövas. måste prata av mig lite.

ska jobba imorgon också. så jag undrar när jag ska hinna städa i min lägenhet, när jag ska hinna träna, när jag ska hinna plugga och när jag ska hinna köpa det jag har kollat på på stan. BAH

när jag kom in på facbook idag hade det hänt en roliga sak. folk hade fått ja och nej frågor om saker dom trodde om mig. fastnade speciellt vid denna:
Do you think Linda has had a threesome?
YES

haha så gutt det är:) jag bjuder på den.

jag har en undring till, hur kan man bli mer och mer kär i en person ju mindre man träffar den? om ni vet svaret så ge det till mig, är nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0