holy cow

jaha ja, nu har vi ätit också. kände att min kropp var riktigt trött nu. jag hatar verkligen denna jädrans förkylning. vi är hemma hos oscar eftersom min lägenhet är uppochner vänd. orkar inte hålla på att städa nu när jag mår såhär. jag skulle behöva en städerska, är det någon som är sugen? (hoppas)

min näsa ser nu mera ut som en röd clown näsa och är stelopererad, har snytit mig så mycket. bah. har ont i alla leder också. massage skulle sitta fint.

imorgon åker två av grabbarna till fjällen, jag fick också följa med men det går inte när man har så pass mycket skit i skolan. men gud vad skönt det skulle vara med lite semester;)

nu är det nästan bara 9 dagar kvar tills jag åker hem. jippie wohoo och allt bra som finns. längtar så otroligt mycket!

nehe nu ska jag forsätta chilla med min nyfunne bror, vilken jag tycker om väldigt mycket. det är så skönt att kunna hänga med honom. som idag vi satt flera timmar och pluggade. tack oscar för att du finns och så nära med:)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, du låter som min farmor med onda leder och allt :p ...

Du är så snäll du! Blir så glad...

2008-12-09 @ 22:28:30
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0