what a day

phew kom typ nyss hem från jobbet. dom ringde in mig mitt i pluggandet. men det var faktiskt riktigt kul att jobba idag. och emma gav mig ett erbjudande att följa med till sälen när vasaloppet är. och det tycker jag verkar skit kul, ska bara kolla almanackan innan jag tackar ja. men det blir nog till att följa med. super nice.

hur som helst när jag gick hem från skolan innan jag skulle jobba, hade all den fina snön förvandlats till blask. så det slutade med att mina skor var som två vattenpölar, underbar. oh yes.

det finns visst dom där hemma som räknar dagarna tills jag kommer hem. det var mysigt:) men nu är det verkligen inte lång tid kvar. pepp absolut

jag är hungrig men frågan är om jag orkar gå och handla. pratar med oscar om det, om han orkar så orkar jag det är alltid roligare med sällskap.

är otroligt laddad inför morgondagen, om jag inte ska jobba på lördag. (haha rörigt det blev när jag förklarade för markus.)

nehe aktivitet, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0