wihu bästa

detta var den bästa dagen på länge. skrev tentan i typ 1 timme och oscar lyckades vara klar samtidigt. så vi tog sällskap hem, det blev en glad promenad.

dessvärre är det cirkus 4 timmar innan jag får sätta mig på tåget hem, det är ju lite surt för nu måste jag ju gå här och dra:) men jag spendera lite tid med oscar. tror markus, burken och fredrik kommer förbi en sväng sen och säger hejdå, mysigt. sen ikväll ska jag tillbringa all min tid med min underbara mamma. <3

nehe, peppa. puss

Kommentarer
Postat av: Oscar

Åh, vad härligt det låter att få komma hem! jag är lite avundsjuk eftersom det dröjer tills söndag innan jag är hemma...:S men det känns enormt skönt med avklarade tentor och ett jullov utan jobb!!! Ska bli kul att komma tillbaka hit och ta upp träningen igen också:p träna bort julskinkan!!! haha, kramar i massor och ha en riktigt bra jul och nyår!!!

2008-12-19 @ 12:01:22
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0