all day long

har varit i skolan verkligen hela dagen idag. först föreläsning sen grupparbete och sedan eget plugg. men det sista blev det inte så mycket av eftersom det visade sig att jag och therese hade väldigt mycket att prata om. hon skulle hem och va med sin mamma idag, jag vill också vara med min mamma!

svinigt kallt när jag gick hem men hade sällskap med pelle hem så det blev inte lika tråkigt.

har precis lagat mat och sitter nu och kollar på tvn och chillar. blir nog inget bmb ikväll, har varken ork eller lust. är mest sugen på att åka och handla godis, tända ljus och umgås med dom bästa.

bob marley, vilken underbar musik. man blir lugn och fin och så påminns jag om när jag somnade i din famn precis sådär i början. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0