ångest

vad gutt det är när man vaknar med ångest. det sitter verkligen fint en lördags morgon. fattar inte vad ditt problem är?

det är så konstigt vad olika människor är helt olika. förstår verkligen inte. jag börjar bli orolig för dig, de ord du sa igår trodde jag aldrig skulle komma från din mun, du gjorde mig helt chockad. får ringa dig sen och fråga hur det kan stämma.

aja idag ska jag ehm jag vet inte vad jag ska göra idag. chilla lite och spendera tid. jag vet att det går så snabbt.

göm mig i din famn...

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej! Verkar som det händer lite grejer i ditt liv! Sitter i bilen på väg till umeå och ska på fest. Men snart är det måndag igen... Kramkram

2008-11-01 @ 17:04:12
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0