bad boys

kollar på ann söderlunds program "sveriges härligaste män" och kvällens avsnitt handlar om bad boys. och dom säger det att de flesta tjejerna faller för dessa män. och det stämmer så jävla bra. jag vet inte hur många gånger jag och johan har diskuterat detta. även danny har nämnt detta. "ju sämre vi behandlar er och ju mer vi skiter i er desto mer älskar ni oss" och som danny sa ni tjejer spelar så svåra i början men sen när vi har kommit över er "mur" då spelar det ingen roll hur vi beter oss, ni kan inte släppa oss. (fast på engelska då:P) förstår inte hur vi kan tänka på ett så dumt sätt, jag är en av dom, ju mer en kille skiter i mig desto mer vill jag ha honom. inte konstigt att det har varit komplicerat, MEN nu tror jag att jag har hittat en kille som är bättre, en som behandlar mig bra. hoppas det iallafall. (oj vilken uppsats haha)

eftermiddagen bjöd på bibblan, baguette, badminton, matlagning och lite du. du är bra när du lyssnar och vill förstå saker. kan ju hoppas att det vi pratade om blir verklighet. det vore himla bra och underbart.

nu ska jag diska, sen krypa ner skicka ett porrigt sms så du blir glad och sen sova. puss

elin, grattis. synd att jag inte kunde vara där och fira. men vi tar en fylla när vi ses;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0