bättre och bättre

dagen blir bara bättre. vi fick ingen rest på vårt PM-arbete utan vi skulle bara gör en erratalista:) wiie sen efter seminariet gick jag till bibblan och träffade fredrik. lilla apa vad du har varit saknad. sen var han så snäll och körde hem mig:)

när jag kom hem smet jag upp till oscar som hade bakat bullar, mmm. jag älskar bullar. sen fick jag den briljanta idén att bjuda oscar på mat. så vi gick bort till vår kära ica ettan och laddade upp med ingredienser. det blev grekisk sallad med vitlöksbröd, det var längesen. dock råkade jag glömma bröden i ugnen så dom blev lite brända. men oscar tyckte inte att det gjorde något:)

så nu sitter vi här framför tvn, och jag är mer förvirrad än på länge. vet inte vad som spökar.

oj vilken hicka jag fick, mja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0