bra måndag

denna dagen har något konstigt över sig...

kunde inte sova igår, hjälpte ju inte att du var så dissande. men det löste vi idag... hoppas det funkar, vill det.

kommer knappt ihåg hur jag kom till skolan, men väl i skolan hade vi en mycket intressant föreläsning. känns himla bra. sen skiljdes vår grupp åt och det bildades en ny. vilket känns både bra och dåligt. i längden blir det nog det bästa..

efter det gick jag och pratade med dom bästa, är så glad att jag fann er. pratade lite, sen begav jag mig hemåt. kändes som jag hade mycket att tänka på. det är en sådär grå dyster regning dag idag fast jag känner endå att jag tycker det var mysigt att gå där under min luva och höra dropparna slå mot den. lägenheten kändes mycket lugn idag, har inga måsten, vilket är skönt.

det är dumt att skjuta upp saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0