briljant

idag har hitills varit en bra dag:) började med promenad med oscar till skolan och föreläsning. vilken gick väldigt snabbt. sen hade jag planerat att stanna kvar så jag köpte en baguette. men det visade sig att jag, pelle och therese hade väldigt mycket att prata om. så varken jag eller pelle orkade stanna i skolan så vi tog sällskap hem:)

väl hemma så frågar jag oscar om han vill plugga med mig och det ville han, så han kom ner och vi pluggade några timmar. vilket verkligen behövdes TACK! efter det slog vi ihop de få ingredienser vi hade hemma och lagade mat. det blev spaghetti köttbullar och grönsaker. mycket gott.

väntar nu på apa:) (inte så ovanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0