drömmar, tankar och vad?

blir läggdags nu orkar inte vara vaken längre med allt som snurrar i mitt huvud. om han där uppe kunde sänka musiken, säkert han på våning 8 som spelar. bah

jag skiter faktiskt i vad alla säger gällande denna fråga, jag får vara med vem jag vill och det tänker jag vara. om jag vill slösa bort mitt liv på någon så gör jag det. punkt slut.

jag saknar johan väldigt mycket. han tyckte att jag skulle komma så vi kunde gå nattliga promenader och kolla på skitdåliga filmer, vilket jag tycker låter som en as bra idé. ska höra med gruppen hur länge jag behövs eller om jag kan åka hem en liten liten kortis.

Biffy Clyro-Machines. jävligt bra låt, nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0