flugor,mitt i vintern

kom precis hem från oscar och ytterligare ett avsnitt av one tree hill. vilken måste vara den bästa av alla serier.lätt.

oscar hade två jätteäckliga, stora flugor hos sig. så vi lekta anitsimex(eller hur det nu stavas) och dammsög upp dom:) good work. måste ge en eloge för samarbetet också:)

sådär nu blir matlagning och sen ska jag försöka fixa det jag ska säga imorgon på seminariet, innan det blir match, vi får se hur det går. men man kan ju inte vara bra på allt. undra om jag är bra på något när det gäller sport?:P

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, jag vågade inte ha dörren öppen längre, rädd att det skulle flyga in fler flugor.. :p

2008-11-05 @ 14:41:24
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0