frost med sol

underbara morgon. det är en sådan morgon då jag absolut inte behöver stressa, himla skönt. synd bara att jag inte har någon mjölk hemma för då hade jag kunnat göra lite varm choklad:P

jag har faktiskt träningsvärk i armen sen badmintonen igår. men det är något jag aldrig skulle erkänna för markus:)

jag har tänkt på att ni undrar kankse varför jag aldrig använder stora bokstäver. men då ska ni få svaret på det, det är bara för att jag tycker stora bokstäver är fult, de små är mycket snyggare.

seminarie i eftermiddag och sedan tenta imorgon eftermiddag. efter det ska jag bara njuta av att inte ha något att göra:P gäller ju bara att vi klarar det också ehm jag menar jag haha.

hoppas oscars öron sitter kvar sen igår, om han bara kunde vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0