heldag

har haft fullt upp hela dagen så det är därför jag inte har skrivit men nu kommer det:p

vaknade lite tidigare idag bara för att jag skulle kunna diska innan jag skulle till skolan. tog sällskap med oscar dit. första föreläsningen var om it och den var verkligen inte rolig. sen stress stress en halvtimmes lunch. och jag kände att jag hade alldeles för lite mat med mig. efter det iväg till nästa föreläsning vilken var betydligt mer intressantare. ekonomistyrning. oscar och jag tog sällskap hem och då var jag helt död men både jag och oscar var tvugna att handla så vi gick till ettan, där de nu håller på att bygga om. roligt roligt. efter shoppingen la jag mig i soffan som en jävla zombie. så ringde markus och fredrik och gjorde sälljud:P så det blev mat och pluggning hos mackan. spel spelande hann också med, ska kolla upp reglerna till kalaha så vi spelar rätt.

så nu sitter jag här med en kopp varmchoklad. och kollar på hells kitchen:) hade världens bästa sms konversation på lektionen idag. du vet vem du är:) ska snart krypa ner. upp tidigt imorgon igen. bah.

det är så skönt att ta promenader nu när det börjar bli lite kallare speciellt när det är mörkt ute. hoppas på en sådan imorgon. all kärlek och massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0