hockey.

har pluggat i stort sett hela dagen med oscar. bra, men det känns som det behövs ännu mer.

burken kom sedan och hämtade mig, då det var hockey time:) oskarshamn-västerås. ingen bra match men oskarshamn vann till slut;) tycker nog det gamla ik var bättre och det är roligare om det är lite folk man vet vilka det är. jag vill tacka fredrik som fixade biljetter:)

kollade på några bilder jag hittade. jag saknar och vill hemskt gärna komma tillbaka dit!!

det var väldigt kallt ute när jag och oscar gick till ettan. så jag köpte lite extra mjölk så jag kan göra varmchoklad. sorry therese att jag var så virrig men oscar hade lite bråttom.

nehe, sms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0