I don´t really care anymore

dom senaste timmarna har jag inte haft något liv. har varit helt borta, i mina tankar. jag blir så trött på detta. samma sak varje gång. jag vill bara hem nu. slippa hålla på och tänka på allt pluggande, bara va. har märkt att det är något som jag har blivit mycket bra på sedan jag kom hit, att hitta massa mer viktigare saker än att plugga. haha

takida hela eftermiddagen, har saknat deras musik otroligt mycket. yellowcard är också jäkligt bra. jag tror nästan jag tycker om all musik som finns. tänk vad tråkigt allt skulle vara om musik inte fanns!

om jag inte hittar något bra på tv så ska jag krypa ner och drömma. för något annat orkar jag nog inte styra upp. imorgon är det dags.


I give you all of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0