I will always fight on for you

sitter här och väntar på att oscar ska tvätta klart någon gång. så vi kan dra och träna. är as pepp:)  plockar lite i lägenheten, himla konstigt att det jämt ligger en klädhög bredvid min säng. haha

satte på lite yellowcard, det är bra musik. tänker på sebbe när han sitter där med gitarren och sjunger för mig:) i början ville han att jag skulle blunda, men sen gick det bra att jag kollade på honom:) one year six months. <3

bah nu säger oscar att han är bakis. men han får följa med endå. haha annars får jag väl gå själv, men det är inte lika kul.

hade lite konstiga drömmar, vad gjorde du där? du ska vara borta förlängesen. bestäm dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0