jösses, det var ett kul ord.

ja nu undrar ni säkert varför jag är så dålig på att skriva här, jo det är såhär att jag har spenderat tre heldagar i skolan nu med vårt grupparbete i ekonomistyrningen. det har gått sakta framåt men idag vid 19.00 blev vi klara, skönt.

en annan anledning till mitt dåliga blogg upplägg är att min dator är död, så nu väntar jag snällt till burken kommer och fixar den åt mig:)

idag var jag och jobbade för första gången, det kändes mycket bra och avkopplande skönt att koppla ifrån skolan ett tag:) så ska jag jobba imorgon med, gutt med lite cash.

igår bakade jag en kaka som vi ska äta på söndag då det är första advent, har även handlat ingredienser till lussekatter, får se om jag orkar baka idag eller om det blir imorgon. vi får se vad som händer liksom.

har kommit på att dom skönaste skorna jag har är mina converse skor. mumma.

snön är borta, så nu är det grått och trist igen. deprimerande!

nu ska jag betala räkningar och boka resa hem, sen ska jag kila hem.

puss och hej leverpastej. (obs, sandra vet även hon att det heter mula och inte pula)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0