ork

jaha kom hem för en stund sen. vet inte från vart, för något vettigt har jag inte gjort idag:)

vaknade med träninsvärk i bröst musklerna. jag tycker träningsvärk är bra, det är ett bevis på att man har gjort något vettigt med sin kropp. hursomhelst begav mig till skolan vid 12 tiden. skulle hjälpa therese lite och så. sen hämtade jag mitt cv från fredrik. så begav sig jag och burken in mot stan. jag lämnade mitt cv och pratade lite med bossen, får se hur det går. känner just nu att jag inte vet om jag vill ha ett jobb:P men det är bra med pengar..:) efter det åkte jag och burken och skällde på däckförsäljarna, lång väntan och okunnig personal. bah

så nu sitter jag bara här. borde bädda sängen, laga mat och vika tvätt. men jag orkar inte. så jag ska nog bädda ner mig i soffan framför simpsons. synd att du inte är här, då blir det så det var förrut:P

hoppas på de bästa ikväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0