really

jaha fick med mig oscar in till stan. går in på stadium och säger att jag ska på intervju då säger hon i kassan att den ena chefen är ute på hälla på ett möte och den andra är sjuk. så det blev inget med det men de skulle ringa i eftermiddag.

hursomhelst blev det en liten runda på stan istället. hittade massa snyggt men hade inga pengar med mig, vilket kanske var tur:P däremot hittade jag en supersnygg skjorta till fredrik. så jag hoppas att han ringer sen och ber mig följa med han en runda på stan;) och det kommer jag ju självklart vilja. hihi

nu ska jag fixa lite mat innan jag träffar min grupp i skolan inför grupparbetet. vi är ganska flitiga faktiskt;) hoppas det gick bra på tentan för er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0