salvation

fick nyss ett samtal. kanske är det så att jag börjar tycka om dig.. men hur ska det gå när du är så långt bort? jag vet att distansförhållande inte är något att satsa på. bah. vi får väl se, vill ha dig här.

nu har jag diskat och bäddat sängen, ett litet framsteg iallafall. och snart ska jag och oscar gå på ett äventyr till skalleberget, ehm, vet i hundan vart det ligger men det blir spännande.

jag gillar verkligen inte färgen grönt och brunt när det gäller kläder. har tvättid på söndag så jag har bara de fula trosorna kvar, så idag fick de bli ett par gröna, blä. haha nu vet alla det och hoppas det var intressant.

styr upp mitt liv, steg för steg....

du

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahah "distansförhållande inte är något att satsa på"? Vad säger du människa, det går ju hur bra som helst!

2008-11-07 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0