skridskor

jaha blev en liten skridskotur. det var kul men det blåste väldigt kallt så det blev inte så länge.  ligger nu nerbäddad i soffan och väntar på att ensam mamma söker ska börja.

ny vecka imorgon, tiden bara rusar iväg. tycker inte man hinner med allt man ska. det är lättare när man jobbar då kan man bara släppa allt när man kommer hem, vilket inte går när man pluggar. för man kan alltid plugga lite till. jag börjar tvivla på att detta är det jag verkligen vill. men jag kan inte riktigt komma på vad jag vill, det enda jag helt säkert vet är att jag tusen gånger hellre hade varit hemma hos dig nu. bah

jag måste verkligen kolla på det där programmet där linda rosing ska dejta olika män. hon är ju så totalt blåst. det blir intressant.

nehe, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0