stars on ice

jaha, nu har jag spenderat några timmar med christian och stjänor på is. christian är verkligen trevlig. synd att han ska åka snart. men imorgon blire skridsko åkning, om någon hittar ett par i min storlek:P jag lär väl slå mig fördärva. men burken har iallafall lovat att jag får låna en hjälm av honom.:)

"det vi är rädda för är något som vi redan har upplevt i vårt livt". vet inte om jag kan hålla med om det helt och fullt men till en viss del. just nu känner jag väl inte att jag är så speciellt rädd för något. känner inte heller att jag har något jag behöver oroa mig över. vilket är himla skönt. ibland kan man gå och vara orolig över saker man inte kan styra över, men min älskade mamma har lärt mig att det är onödigt.

saknar verkligen min familj, mysiga middagar med alkhol och sång är något vi är mycket bra på. är sugen på att bara ligga i soffan och prata med mamma om allt. hon är väldigt förstående och förmodligen en av dom bästa mammorna som finns. saknar pappa också har inte sett honom sen i augusti. så jag hoppas att jag kan sova över hos honom åtminstone en natt.

äntligen är det varmt och skönt i min lägenhet. bjöd christian på lite vamchoklad. det är bra när man är frusen, vilket jag oftast är denna årstid. nu ska jag nog krypa ner.

tankarna vilar på en person som är långt bort, någon som är hård utanpå men mjuk inuti. en person som jag älskar att se skratta, älskar att ligga bredvid och prata med. en som alltid uppskattar när jag lagar mat åt honom, helst tacos.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0