tacobuffé

perfekt stämmning på bmb. god mat, trevligt folk och livemusik:) det lär vara dubbelt så gutt på sommaren då alla är pepp och fler yngre folk är ute. jag älskar sommaren.

det jag börjar bli väldigt trött på är att komma hem till en tom lägenhet. vill att du ska vara här när jag kommer hem. är inte van att vara ensam(alltså utan tofflande), har ju alltid haft någon där. någon bara några steg ifrån. någon som jag vet vart jag har och hur han fungerar. men det är slut med det nu. man får öppna ögonen för dom bästa finns i ens närhet, och jag tror jag har hittat en bra nu. hoppas.

en annan sak som vore skitkul är att man går ihop några studenter och köper ett hus och sedan bo där som i ett kollektiv. det skulle jag verkligen trivas med och det är en dröm som har kommit fram mer och mer ju längre tid det går.

nu ska jag avsluta även denna dag med en kopp varm choklad. det är mumsigt.

(tack för dina sms, du är söt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0