vilken kväll

det börjar med att fredrik ringer och vi bestämmer att vi ska ut och äta. så jag burken och fredrik äter på cornetto bar. "jag har en grej för mig" det var supergott. sen beger vi oss hem mot markus, där partyt börjar:) min syssling per dyker upp, mycket trevligt. han såg väldigt stilig ut i sina kläder:) synd att han skulle upp och jobba så han gick hem tidigt. men partyt fortsatte. skumpa öppning av mackan blev det, korken flög in i lägenheten men han var lika glad endå. kvällen avslutades med dubbla budskap och översovning för vissa. hoppas allt är bra.


hade lite svårt att sova inatt och känslan nu är bakis. bah. men det är bara att bita ihop. föreläsning snart, yippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0