we kiss, we make up

härligt att vakna av sms på morgon. speciellt när det är från en person som man inte har hört av på hur länge som helst. och när han skriver saker som inte stämmer, men jag tror och hoppas att han bara skojar med mig:P skrev iallafall tillbaka ett dissande sms. haha, han får skylla sig själv.

wiiie, idag är det ingen vanlig dag:) ska bort till skolan en sväng nu. vi ska opponera lite och så. sen borde jag åka hem och plugga inför tentan, ehm ja precis. haha

"är det din lägenhet det här?" "ehm nej" "jaså, det såg ut som en tjej bodde här"
klockrent, men ta inte åt dig för mycket, det är fint hos dig:)


PEPPAD, ge mig fredag (efter tentan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0