wtf

shit dagen började med att jag var as trött. orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde. men jag cyklade till skolan ändå. väl på föreläsningen ringer det i min mobil, men jag kunde ju inte svara. hur som helst ringer jag upp och det visar sig vara stadium dom ville träffa mig på onsdag. shit:P sen cyklade jag hem. satte mig framför tvn. hoppade in i duschen och väl i duschen slocknar hela huset, baah. det är svårt att duscha när det är mörkt. så kom det tillbaka och jag tänkte "vilken tur" men sen så slocknade det igen.... väääldigt länge. så märkte jag att även vattnet blev kallt. BAH. men det kom tillbaka efter ett tag. så nu är jag nyduschad efter vissa besvär.

fick en inbjudan på ett party i stockholm nyss, får väl höra med de andra om de är sugna. eller om jag drar dit själv. mja. det är lite läskigt i stockholm tycker jag, får se helt enkelt.

nu måste jag skynda mig, ska snart ner till bmb med tacos. mumma

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, vi är såna småstadsmänniskor... "Det är läskigt i sthlm".. hahaa

2008-11-14 @ 15:45:50
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0