duktiga!

nu ligger mackorna i ugnen. kan knappt bärga mig:P

fredrik kom och hämtade mig förrut då vi skulle åka och springa.
vi hade då den briljanta idén att vi skulle gå till rocklundaspåret från markus.
vi parkerar bilen och fredrik ska betala avgiften. han försvinner runt hörnet och
är borta en bra stund. han kommer tillbaka och säger "fan det var ju typ en mil till automaten"
sen börjar han skratta och jag frågar vad det är. då pekar han bakom mig där det står en automat.
hahaha blindstyren.

ja sen börjar promenaden mot spåret. och när vi är där springer vi 5km!!
vi är inte dåliga vi inte. så nu har vi lagt ribban högt.

ska försöka ringa min mamma igen, men hon verkar inte vilja prata med mig:/

mackorna är klara, mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0