haha


haha har spenderat några timmar med oscar nu. han lär ju tro att jag är helt knäpp
jag har typ skrattat hela tiden och pratat med mig själv.
men han får ta det för det är sån jag är:)

jag har iallafall börjat lite med inlämningsuppgiften, får göra klart den imorgon.

ska tända upp lite nu och snart kommer fredrik och hämtar mig.

jag känner att jag inte trivs med att inte ha folk omkring mig längre,
så därför tackar jag ja till alla erbjudande som kommer upp.:)
fast ikväll vill jag ju verkligen vara med;)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, jag hängde ju med på kanske hälften av det du sa iaf... det räckte nog mer än väl tror jag :p

2008-10-17 @ 18:00:54
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0