hejdå tre

jaha nu har jag sagt hejdå till burken också
nu är det bara tjejerna kvar och markus. men det får bli imorgon.
ledsamt, men jag vet att det kommer bli underbart när jag kommer hem.
mamma håller på att baka en smörgåstårta till mig, så jag förväntar mig inget
annat än att jag har gått upp några kilon när jag kommer tillbaka.
men vad gör det, bara mer att träna bort:P

måste packa lite nu och städa lite så det är fint tills jag kommer tillbaka.
när vi är tillbaka sen allihop så blir det dubbelt så mycket häng
som kompensation, som fredrik sa det ser vi fram emot.

massa sälkramar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå, jag gjorde också smörgåstårta! :P

2008-10-29 @ 17:37:44
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0