hissincident

hahhahaha.
jag och oscar tog sällskap hem, så när vi kom in i huset så tänkte jag att jag också tar hissen.
och då börjar oscar skratta och jag frågade vad är det?
då pekar han på knapparna och jag inser att jag inte har tryckt på min våning. HAHA jättekul
så jag trycker på min och säger hej då till oscar.
sen så åker hissen igen och så stannar den så då antar jag att är på min våning. alltså våning 2
men det visade sig att jag var på våning 8, eftersom någon hade tryckt upp den dit.
hur som helst läser jag mina brev, och är på väg ut ur hissen. då jag går på två människor och inser
att det inte är min våning. bah.
haha men som tur var kom jag till tvåan efter mycket om och men.

hahahahah

Kommentarer
Postat av: Oscar

Undrar vad de tänkte.. "Här kommer någon som hämtar sin post och sedan tar hissen upp till våning åtta innan hon åker ner till tvåan och kliver av. fastän hon bara har en trapp upp till sin våning..." haha

2008-10-24 @ 16:27:32
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0