hm

råkade somna en stund, vaknade av att jag hade otroligt ont i magen.
men jag vet inte vad jag kan var så bekymrad över..


döden är en konstig sak. även om man vet att en nära, ligger inför döden

så kommer det som en chock när den försvinner.

man gråter och gråter tills man är så utmattad att man inte orkar gråta mer.

och vart man är så piminns man av saker som personen i fråga har gjort just där.

jag tycker så otroligt synd om dig och du vet att jag finns här även att du är miltals härifrån.

älskar dig.


Kommentarer
Postat av: elin

Tack gumman. Jag trodde också att mina tårar skulle vara slut nu efter hela dagen men icke. Det kommer ett par stycken när jag läser det du skrivit. Det är sjukt många mil mellan oss nu om man jämför med förut. Backen nedanför, den tog vi ju på bara ett par minuter :)Som vanligt så saknar jag dig massa, jag är ju van vid att se dig varje dag! Jag saknar "hallåja" och "sugen på vadå?" Det är ingen som fattar när jag säger det här. Jag toklängtar och älskar dig.

2008-10-19 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0