höstdag

riktigt trist väder idag, grått och blåsigt. usch

jag undrar om någon har varit och joxat med min telefon.
den musik jag har lagt in är borta och massa nya låtar ligger i den.
hm, knepigt. iförsej var den nya musiken helt okej.

hursomhelst var en sväng i skolan idag. vi skulle jobba med pmet
och faktiskt tycker jag det känns väldigt bra. mycket bättre än förra gången.
alla är delaktiga och texten flyter.

andreas var så snäll att han fixade min dator i helgen, för jag kunde inte
lyssna på musik för då stängde datorn av sig.
dessvärre hann han inte fixa allt innan han skulle åka iväg. så nu har jag en dator
med inget ljud alls. BAH. hoppas han kan fixa det när han kommer hem igen

Jag vill tacka alla medverkande i helgen för ännu en klockren helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0